Som ni kanske sett har vi ännu inte hunnit uppdatera information om kontaktuppgifter eller andra förändringar efter att vi bytte till Storholmen som vår förvaltare. Tiden räckte inte till som det var tänkt under helgerna.
Hemsidan, informationen på anslagstavlan i porten och övriga anslag kommer att få ny info så snart som möjligt. Det kommer även ett extra medlemsinfoblad inom kort. På medlemsinfokvällen den 23 januari kommer det också att ges information.
Den korta sammanfattningen är att alla frågor nu ska gå till Storholmen.
Detta gäller alltså alla ekonomiska frågor om avier och avgifter, behov av lägenhetsutdrag vid omsättning av lån samt försäljningar av lägenhet eller ansökan om andrahandsuthyrning.
En förändring som görs är att all felanmälan också ska gå via Storholmen, inklusive maskiner i tvättstugorna. Det är även till Storholmen ni ska vända er om ni vill bygga om i lägenheten.
Hanteringen av extra nycklar till porten/källaren blir också förändrad, där medlemmen istället beställer nyckeln via Storholmen och sedan på egen hand hämtar och betalar den hos vår låssmed Sickla lås vid Bolidenplan.
Nya brickor till bokningssystemet, samt ansökan om behörighet att använda bastun, hanteras tills vidare fortfarande av styrelsen.
Som sagt, mer information är på gång inom kort via olika kanaler.